יום רביעי, 11 במרץ 2015

צלם חתונות

צלם חתונות
אם אתם נמצאים בעיצומן של ההכנות לחתונה עליכם לפנות גם למספר צלמים כדי להשוות מחירים וכדי לקבל הסברים מה כל צלם מציע לכם. כדאי לדעת כי צלמי חתונות נוהגים להציע מספר חבילות צילום שונות בהרכבן. חשוב לבחון לעומק ולקרוא את כל הפרטים הקטנים של כל חבילת צילום לחתונה על מנת לקבל החלטה נכונה.
לרוב, נהוג להציע שלוש חבילות צילום עיקריות הכוללות צילום סטילס לפני החתונה, דיסקים עם תמונות סטילס בהתאם לסוג החבילה שבוחרים, צילום וידאו במהלך האירוע והכנת סרט חתונה על גבי DVD. כמו כן, חבילת צילום כוללת אלבום חתן כלה ונהוג להציע גם אלבום חתונה להורים. ההבדל העיקרי בין החבילות השונות הוא מספר הצלמים, ציוד, קליפ חתונה ועוד. ככל שחבילת הצילום יוקרתית יותר כך נהנים מצוות צילום גדול המגיע עם ציוד מקצועי כמו מצלמת רחף, צילום אווירי ועוד.
חבילת צילום בסיסית או מתקדמת


כאמור, ניתן לבחור בין מספר חבילות צילום לאירועים. חבילת צילום בסיסית כוללת לרוב צלם סטילס אחד המלווה את החתן והכלה במהלך ההכנות ובאירוע מצטרף אליו צלם סטילס נוסף וצלם וידאו עם ציוד מקצועי. חבילת צילום לחתונה מסוג פרמיום כוללת שני צלמי סטילס במהלך ההכנות ובאירוע עצמו וכן צוות צילום עם מצלמת רחף. חבילת צילום פרמיום פלוס כוללת שני צלמי סטילס וצוות של שלושה או יותר צלמי וידאו המתפעלים מצלמת רחף, מצלמת DSLR מתקדמת וציוד צילום אווירי כולל מיצב מתקדם שמטרתו להבטיח איכות תמונה גבוהה במיוחד.

כמו כן, ההבדלים בין חבילות הצילום הינם בתמורה אותה מקבלים, כלומר מספר האלבומים והתמונות המעובדות במחשב, גודל אלבום תמונות החתונה, סרט חתונה עם תפריט וקליפ או סרט רגיל, ויש צלמים המעניקים את הסרט על דיסק און קי ומציעים גם אלבום תמונות דיגיטלי עם תמונות לפי בחירה מהחתונה.

בברכה
פרימיום צילום חתונה | צילום חתונות

תגובה 1: